Challenge accepted

Witezz har skött sig så otroligt bra på sistone, liksom - vart tog min ponny vägen?

Idag fick Witezz gå en lite "lugnare" tur eftersom att det är ridlektion imorgon. Vi passade dock på att ta några skutt över hindrerna som stod uppställda, om hon var duktig? JAAA! Så stolt över henne, okej det var bara 40cm högt men ändå, hehe...
 
 
Jätte duktig var hon, höll galopperna, landade oftast i rätt galopper och hoppade jätte fint över.Jag hade gärnat skuttat lite högre, men hade ju westernsadeln och den är inte den absolut bästa sadeln att hoppa i eftersom att den är ganska lång.

Vi har att jobba på om man säger så, men så dumt ser det väl inte ut? Man får ju lägga till att vi red i en gräshage efter att det precis hade kommit en liten skur, plus att jag som sagt hoppar 40cm i en westernsadel, haha!
 
Imorgon byter vi om helt och tränar dressyr. Jag antar att vi ska börja rida igenom dressyrprogrammen, så det är väl bara att hårdplugga dom imorgon då!
 
Tack förresten för alla fina kommentarer som har trillat in under dagen!
 


Glöm inte att vara med och tävla om HästShampoo och Balsam från K9 Horse. 
Tryck HÄR för att kommer till tävlingen som avslutas den 8/6. Lycka till!


 
 
 
 

Publicerat den 2013-05-30 - klockan 22:45:05





» Lydia

Ta chansen att vinna en länk på en av horseworlds största bloggar! Gå in på:
http://teeamjump.horseworld.se/?p=335

2013-05-31 » 11:16:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback