Gulliga du!

Tihi, vad gulligt! Kom på nu att jag har ju faktiskt inte, även om det kanske har märkts ganska tydligt, gjort klart för er att jag har lite av en bloggpaus.. Det är så himla mycket i skolan, hemma och i stallet. Tävlings säsongen är igång och det är slutspurt i skolan. 
Jag vill blogga - men om vad. Och jag har inte alltid tiden. 

Men jag kommer tillbaka, och det hoppas jag att ni också gör. Och när jag kommer tillbaka så ska det bli fason på den här bloggen. Det ska bli en blogg med en, max två inriktningar.. Ingen blandning mellan det ena och det andra.
 
Jag har faktiskt haft tankar på att komma tillbaka, och kan komma på mig själv med att sitt på hästryggen och tänka ut inlägg jag kan skriva. haha!
 
Vi ses nog snart igen, tills dess - lev livet!
 
- vårmys i solen -
 
- dressyr träning i morgonsolen -

Publicerat den 2013-05-05 - klockan 17:14:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback