#Hejfinisar

Hello beautys! 
Fick mina ridstövlar igår. Det var inget litet paket som kom på posten, hehe. Prövade dem så fort jag kom hem, oh heaven oh lord, sååå sköna! Alla mina fördomar mot ridstövlar - poff borta. Dom var dock lite höga, men dom sjunker ju, så tror dom kommer vara perfekta sen när jag väl ridit in dom!

Fick ett sms nyss också om att även kavajen har kommit. Är det här min lyckovecka eller?!

Lite update om gårdagen kommer ikväll. Det var lite kaos i stallet, thomas var segast i världen, barn som muckade gräl och en trött Jonna. Kom iallafall hem vid 22, så hoppade in i duschen och traskade till Alex för att sova. Så vi hörs ikväll!

Publicerat den 2013-05-23 - klockan 13:06:04





Sv: Åh tack snälla! Det hoppas jag med :) Ja det tycker jag också! Aldelles för många sura miner. Kram :D

2013-05-23 » 15:02:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback