Idag under ridlektionen ska jag tänka på...

- att sträcka upp mig, rak i ryggen och fram med bröstet.
 
- att glömma alla tankar på "det där kommer hon bli jätte rädd för", "åh shit, nu kommer hon backa undan igen"
  utan bara rida förbi vagnen och allt som ingenting.
 
- att se till att Witezz är alert på mina hjälper och att jag inte behöver sitta och nöta.
 
- VÄGARNA! Rida runda volter, gå ända ut i hörnen etc..
 
Jag ska absolut inte...
- Bli sur på henne!
 
 
 
 

Publicerat den 2013-05-31 - klockan 13:57:00





Hej fin blogg!
I min blogg får du följa mig och mina 2 D-Ponnyer som jag utbildar själv till SvenskaToppen :)
Jag gör även gratis headers!
Kram<3
#skickavidarenätkärlek

2013-05-31 » 15:02:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback