Musik-nostalgi


 
ååh, får sånna "jag-längtar-tillbaka-till-när-jag-var-liten-feelings" när jag hör dom här låtarna. Helt sjukt att jag fortfarande kan komma ihåg texten. Så här sitter jag och sjunger till Schlager Kidz för glatta livet! haha!
 
Kommer speciellt ihåg låten längst ner, den var min favorit låt när jag var liten. Kommer ihåg att jag hade en skiva, typ Absolut Music ## - någon siffra och jag vart så sjukt ledsen när jag tappade bort skivan. Hittade förresten den för inte alls länge sedan när vi packade upp flyttgrejer. Där har den, under hela min uppväxt, gömt sig i mammas skivställ. I ett helt annat fodral än det skulle vara. Bad skiva!

Har ni någon låt ni lyssnade på som liten som gör att ni bara längtar tillbaka?

Publicerat den 2013-05-08 - klockan 20:31:03






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback