Musiktips

 
2 låtar som jag riktigt har fastnat i på senaste tiden är Our Kidrauhl, gjord av de norska beliebersen. En otroligt fin låt som dom skapade åt Justin. De sjunger om Justins bakgrund och att vi aldrig kommer all glömma honom etc.
Den andra låten är Come & Get it av Selena Gomez. Ju mer jag lyssnar desto mer älskar jag den. Speciellt om man verkligen lyssnar på texten.

Jag brukar sitta och nynna på dessa låtar när jag rider. Det får mig lugn och mjuk, vilket även gör att Witezz blir väldigt lugn. 
 

Hur perfekt är det inte att hitta någon låt som man verkligen tycker om och sitta och nynna på den när man rider. Man blir så mycket lugnare, trevligare men framför allt gladare. Och det vet ni väl, att hästens betende och humör beror jätte mycket på vilket humör vi är på. En glad och lugn ryttare betyder en glad och lugn häst!
 

Glöm inte att vara med och tävla om HästShampoo och Balsam från K9 Horse. 
Tryck HÄR för att kommer till tävlingen som avslutas den 8/6. Lycka till!


 

Publicerat den 2013-05-25 - klockan 10:07:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback