Namnet Schnailgull, varför?


Tihi, har aldrig egentligen fått frågan, men om jag var ni så skulle jag
undra!

Det är nämligen så, att min fina vän Johanna och jag satt och hittade på smeknamn åt varandra. Vi babblade på och skrattade åt alla olika namn, vi kom fram till att namnet Jonna i princip inte har några smeknamn, inga normala iallafall. Men sen kom det. Schnailgull. Från och med denna dag var detta mitt smeknamn. Och när jag då, år 2010 fick för mig att skaffa en blogg kände jag att jag ville ha ett bloggnamn ingen förut hade hört talas om, något som folk lägger märke till och något som faktiskt finns att välja. 

Sedan dess har jag alltid hetat Schnailgull, på allt!

Instagram; Schnailgull
Twitter; Schnailgull
Appar; Schnailgull 





Glöm inte att vara med och tävla om HästShampoo och Balsam från K9 Horse. 
Tryck HÄR för att kommer till tävlingen som avslutas den 8/6. Lycka till!


 

Publicerat den 2013-05-25 - klockan 17:05:00





Haha äntligen fick jag också svar på min fråga! Har verkligen undrat varför ;)

2013-05-25 » 18:23:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback