There's nothing like us

Idag tog jag Witezz på en lite längre runda med mycket långa galopper i låg form tillsammans med Thomas på Candlelight och Anna på Strumpan, kul tyckte hon minst sagt att det var. ökade och ökade hela tiden, haha!
Hon är en sådan otroligt fin häst med så mycket personlighet. Jag kan se henne skratta likväl som jag ibland kan se hennes missnöje i ögonen, som tillexempel idag när jag hämtade henne i hagen. Vad mötes jag av - ingenting. Utan hästen sprang åt andra hållet med sikte på trädet. Hon ställde upp sig i en stabil ställning och började klia manen. NEJ röt jag och då tittar hon på mig med världens busigaste ögonen innan hon springer därifrån tillbaka till grinden och sen till mig.
Knäpphäst får man faktiskt lov att kalla henne ibland! 
 
I vilket fall som helst duschade ur manen på henne eftersom att det är den hon kliar ch det är den som är viktigast Imorgon står Illuztras man och svans på tur. K9 shampoot gör verkligen susen!

Glöm förresten inte att vara med och tävla om ett helt eget sett med Aloevera Shampoo samt Aloevera balsam från K9, klicka här


Imorgon ska Witezz bara gå lite lugnt eftersom att det är dressyrlektion på fredag, vi travar väl ut en sväng och tar någon galopp, tills dess får ni ha det så bra! 
 


Glöm inte att vara med och tävla om HästShampoo och Balsam från K9 Horse. 
Tryck HÄR för att kommer till tävlingen som avslutas den 8/6. Lycka till!


 

Publicerat den 2013-05-29 - klockan 22:42:00





fin blogg<3

min blogg"litentillstor.blogg.se"

#skickavidarenätkärlek

2013-05-29 » 22:56:52
» Jen

vilket fint foto, & bloggen är i allmänhet fin :)

#skickavidarenätkärlek

2013-05-30 » 13:24:09

Din header är otroligt söt! <3
#skickavidarenätkärlek

2013-05-30 » 14:44:28
» Fanny

Fin blogg! #Skicka vidare nät kärlek!
Just nu kan du få en länkning om du kommenterar på min blogg! Skulle vara kul om du ville vara med.

Kram!

2013-05-30 » 15:24:04

Jättefin blogg verkligen! Kika gärna in på min och Julias blogg också, vi skulle bli jätte glada :)

2013-05-30 » 20:06:49

Åh vilken fin häst! Älskar araber, hihi!:)

Kram Evelina

2013-05-30 » 21:00:26
» Ella

Åh så underbart fina bilder! :) Tävlar du/har du tävlat något? :) #skickavidarenätkärlek

2013-05-30 » 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback