Titta vad som kom på posten!


Mina otroligt efterlängtade StarRider ridbyxor. Har seriöst hängt över brevlådan varje dag, och idag. Enda dagen då jag inte gjort det, och faktiskt varit nära på att skicka ett ondskefullt brev till Tyra och skälla ut henne för den långa väntetiden, då kommer dom!
 
Så, vad tycker jag om dem då?
 + Dom är otroligt sköna, sitter jätte bra och man får en jätte fin figur i dom. Vilket man inte ofta får i andra
    ridbyxor...
 - Dom är halvskodda.
 + Loggan, som på bilder ser ut att sticka (och faktiskt var det som jag kände att jag skulle gilla minst)
    tänkte man knappt på när man satte på sig byxorna!
 
- Det finns ingen skoning alls på dom... 
Betyg: 3/5
 
Det sistnämnda är nog det som jag anser drar ner mest på betyget. Jag har alltid så länge jag kan minnas ridit med helskodda ridbyxor. Och när jag ser dessa, och köper dom mot formodan, så blir man besviken när det faktiskt inte är någon skoning alls...
Vi får se hur bra jag sitter i sadeln med dem, annars får jag kanske sälja dem och köpa ett par nya ännu en gång. Då jag tycker det är jätte viktigt att sitta ordentligt i sadeln.
 
För övrigt, AS BRA jobbat Tyra! 

 

Publicerat den 2013-05-15 - klockan 17:36:12





Sv; Roligt att du tycker om den! :D Visst kan jag göra tutorial på det :) Vad menar du med "avfasningar"? :P Kramisar Carro

Svar: Det är som sagt när det ser ut som att texten/bilden kommer ut ur bakgrunden :P
norinjonna.blogg.se

2013-05-15 » 20:20:03

Sv; Tror att du menar en skugga bakom som ger bilden/texten lite "ut"-känsla helt enkelt? I så fall har jag redan en tutorial på det i min Gimp- och bloggskola kategori :) Kramisar Carro

Svar: Nej, det finns alltså en grej som heter avfasningar. Sök på det ;) De gör att bilden åker upp eller ned i bilden :P
norinjonna.blogg.se

2013-05-15 » 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback