Witezz' sötaste detalj

Inlägget är inspirerat ifrån Stalltjejen -länk-

Vissa hästar har ju det där väldigt smäckra, fina, snygga utséendet som verkligen lyser snygghet om medan vissa hästar har ett väldigt busigt utryck *host* Irrbloss *host*. Personligen tycker jag dock att Witezz har det där otroligt söta utrycket. Hon utrstålar en så mysig känsla. Min fina!
 

 
Och hennes, enligt mig, sötaste detalj är helt klart hennes fräknar i ansiktet, hon är ju nämligen på väg att bli skimmel. Eller rättare sagt flugskimmel. Därav fräknarna, aka. flugorna. Men än så länge har hon bara fått "flugor" i ansiktet. Så otroligt gulligt måste jag säga! 
 
 
Har ni någon häst som utrstrålar något speciellt, eller som har någon speciell sån där söt detalj som skiljer just henne/honom från de andra?

Publicerat den 2013-05-09 - klockan 17:01:00





» Elin

Ezmeralda ser alltid så glad ut, det är verkligen jättegulligt! Sen har hon lite roliga vita detaljer i ansiktet som får henne att se sjukt söt ut :)

2013-05-10 » 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback