DU fångade mitt intresse

Tack så jätte mycket alla ni som länkade era bloggar! Har läst allihopa som en hök och kikat runt! Kul att lära känna er och få läsa om era liv som omväxling! Det var dock några bloggar som jag fastnade lite extra för och som är officiellt inlagda på min lista! 
 
Sen har vi ju denna blogg också. En blogg som jag fastnade ytterligare lite extra för pågrund av hennes välskrivna inlägg. Hon har en rödlinje genom hela bloggen, en fin design och ett sunt hästtänk! haha, där kom det! Bloggen handlar i största drag om henne och Melrose, som hennes systers ponny heter. De tränar tillsammans PNH, alltså Parelli Natural Horsemanship som hon berättar en hel del om. Förutom allt detta fotar hon också jätte fina bilder och ja... jag blir bara helt glad av att läsa hennes blogg!  
 
För att komma till hennes blogg - klicka här - och lova att ni gör det också! Oavsett om du tycker att NH är en bra grej eller inte, för hon bjuder på så mycket mer än det!
 
 
Ni får jätte gärna fortsätta kommentera era blogadresser HÄR, så att jag kan fortsätta fylla på min lista. För som jag sa så både försvinner och tillkommer det nya bloggar varje dag, och faller din blogg mig extra mycket i intresset så hamnar den här på bloggen!
 
 

Publicerat den 2013-11-30 - klockan 16:42:00





Men gud vad snällt! TACK TACK TACK! :'D
Ang videosarna på lekarna och det så kommer det upp i veckan! Jag ska försöka hjälpa dig så gott det går och jag hoppas du har det kul på stockolm horseshow! :)
Kram

2013-11-30 » 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback