Practice makes perfection

Det är en glad och ytterst nöjd kusk på väg hem ifrån Gävle idag! Candlelight skötte sig superbra och jag gav iväg ett glädjetjut när jag som 2a passerade mållinjen. 

Vi har gjort upp nya taktiker och nya rutiner som känns riktigt bra och som jag tror kommer att funka super nästa säsong. Candlelight kändes seg i början och fick inte riktigt grepp med bakbenen i underlaget, men efter att ha travat in sig ordentligt så kände jag hur hon efter 1000m sög tag i betet och började springa. Vi fick några fjantgalopper pågrund av dålig kommunikation och sura miner och hade vi inte fått de så hade vi kanske kunnat knipa första platsen.

Jag är hur som helst supernöjd med dagen och det känns bra att avsluta säsongen med det här loppet. Det absolut bästa med dagen är dessutom att få bekräftat att Candlelight mår bra och att hon är sig själv.


Publicerat den 2013-11-23 - klockan 14:47:27






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback