Vad skulle jag göra om...

Vad skulle du göra om din kamera gick sönder?
Jag skulle typ börja gråta, bli jätte arg på antigen mig själv eller den som nu tog sönder den och sen skulle jag ringa CDON om fråga vad för försäkringar som gäller!

Vad skulle du göra om du bara kunde gå på händer? 
Ja... Antagligen så skulle jag gå på händer. haha!

Vad skulle du göra om du blev lika stark som superman? 
Haha, jag skulle helt klart prova att lyfta Witezz! På med all säkerhetsutrsutning jag har, plus allt annat som kan skydda mig ifrån hennes väldigt hårda hovar och så lyfter vi! Hihi.

Vad skulle du göra om ingen hade kommenterat det här inlägget?
Hehe, då hade jag nog tagit bort inlägget, haha. Pinsamt.

 

 

Vad skulle du göra om du fick tre önskningar (magisk lampa, typ)? 
Jag skulle önska mig
- En hel del pengar!
- Tjockare hår på mitt huvud
- Att Witezz slutade klia sin man och svans på sommarna. Haha!

Vad skulle du göra om du träffade Jan Brink? 
Om jag träffade Jan Brink så skulle jag be om en autograf och sen fråga om hans mest värdefula tips till en dressyr-ryttare. Tips inför tävlig, under tävling, på träning. Ja ni fattar! Han är kungen!

Vad skulle du göra om du fick välja mellan att BARA få rida och BARA få pyssla och så från marken med hästen? 
Ååh vad jag visste att den frågan skulle komma. Och vet ni, den frågan är så otroligt svår att svara på. I verkligheten utesluter det ena inte det andra. Men eftersom att jag nu egentligen bara rider och det är det jag vill satsa på så skulle jag nog faktiskt välja det...


Publicerat den 2013-11-11 - klockan 13:39:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback