Vad skulle jag göra om...

Vad skulle du göra om Witezz började vara aggressiv mot dig? 
Jag skulle gå tillbaka så långt jag kunde. Analysera allt vi, hon, jag har gjort på senaste och försöka komma på vart någonstans det hela började. När jag har luskat ut det så skulle jag därifrån börja arbeta med problemet. Kanske har jag ändrat något i utrustningen, kanske har det skett något missförstånd...

Vad skulle du göra om din blogg blev den mest besökta i Sverige? 
Göra precis som nu, vara mig själv. 

Vad skulle du göra om du/ni inte fick rida på Granö längre? 
Jag skulle för det första bli väldigt, väldigt chockad med tanke på hur länge detta har varit en del av mitt liv. Sedan skulle jag nog satsa helhjärtat på kampsporten istället eventuellt börja på dans eller fri-idrott då det är två sporter jag skulle vilja prova på. Jag skulle iallafall helt klart lämna hästlivet bakom mig, iallafall för ett tag, då det iallafall i nuläget inte känns så lockande att rida någon annanstans!



 
Vad skulle du göra om en person kom fram till dig och frågade om din autograf? 
Haha, det skulle ju vara lite kul. Skulle nog dock bli väldigt chockad och självklart väldigt glad!

Vad skulle du göra om du fick förfrågan att rida en fin tävlingshäst under ett år? (Alltså bara den, inte Witezz o andra hästar) 
Med tanke på att nästa år är mitt allra sista år på ponny och med andra ord min allra sista chans att komma ut på ponnybanorna med Witezz så skulle jag noga tacka nej, iallafall för den här gången! Hästar har jag tid att rida senare i livet, om den tiden någonsin kommer, och just nu vill jag bara satsa på ett riktigt najs 2014 med Witezz!

Vad skulle du göra om du vart förfrågad om att föreläsa på ett hästgymnasium om "Open minding"? (Eller var det nu heter) 
Haha, jag skulle tacka nej och hänvisa dem till Oline. Jag kan i princip ingenting om denna "träning" utan håller fortfarande på att bilda en egen uppfattning och det är den jag går efter. Om det sen kommer att kallas Open minded eller inte får vi se. Det kanske dyker upp något kallat Schnailgull-principen, haha!

Publicerat den 2013-11-12 - klockan 14:33:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback