4 saker ni inte visste om mig

Jag var helt bombsäker på att jag aldrig skulle rida arabhästar och att jag verkligen avskydde dem
Allt jag såg var Candlelight och att vi aldrig skulle skiljas åt, men med min längd så höll det inte länge utan tillslut hade jag inget val, det var sluta rida eller prova rida arabhäst och se vart jag är nu!
 
♥ Jag har tävlat ponnygalopp
Kom faktiskt till och med trea en gång med Illuztra, Witezz mamma, men vi slutade eftersom att det är så otroligt orättvisa förhållanden på ponnygaloppen!
 
 
Jag har ridit på Granö stall i 8 år
Granö stall är gården Witezz bor på och hit kom jag som en liten plutt på 8-9 år. Nu är jag 17 år och är fortfarande Granö stall trogen!
 
Jag har också gått på ridskola i sammanlagt 3 år
Började på ridskola som 6 åring och gick ett år. Har också ridit på Vigelsjö ridskola i 1 år och på Rimbo ridskola i ca 1 år, men inget slår Granö stall!

Publicerat den 2013-10-19 - klockan 22:42:01





» Ida

Åh vilken härlig blogg du har, älskar designen!

Sv; Tack snälla du, värmer att höra! :)

2013-10-20 » 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback