Åh vad glad jag blir!

20131008-215340.jpg
Sånt här gör mig så otroligt glad. Har alltid, sedan liten, brytt mig väldigt mycket om fattiga familjer, barn som lever under vissa omständigheter och annat. Jag är tillexempel en av dom människorna som får dåligt samvete av att bara gå förbi en tiggare trots att jag vet att riskens finns att den där tiggaren lever ett jätte bra liv men tigger för att tigga. Jag är dock inte en sådan som resonerar att man måste äta upp all mat för att tänka på barnen i Afrika. Självklart kan jag tycka att det är onödigt att kasta en hel portion, men det agrumentet har aldrig gått hem hos mig.
 
När jag såg vad dressyrmupparna gjorde med sin feltryckta kollektion vart jag bara så otroligt glad! Att ett fel kan bli så otroligt rätt! Det är bara så coolt. Många hade bara slängt tröjorna eller haft dem liggandes någonstans i väntan på bättre tider, men de tog tag i det här och gjorde något bra av ett fel. Stor hiss till er!

Publicerat den 2013-10-09 - klockan 09:14:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback