Ändring i planeringen:

Har inte ni också märkt hur mycket bättre jag har blivit på att genomföra vad jag har planerat? Hur som helst så är planeringen för Witezz vecka nu lite ändrar och ser istället ut såhär:
 
Måndag: Vila
Tisdag: Rida ut tillsammans med Anna. Jobba tempoväxlingar och övergångar.
Onsdag: Rida ut tillsammans med Anna. Kanske klättra lite.
Torsdag: Hopplektion, eller vila.
Fredag: Om inte hopplektionen är på torsdagen så rider vi antingen hopplektion eller dressyrlektion idag. Om vi hoppade på torsdagen så vilar Witezz här.
Lördag: Anna åker på hopptävlingar och jag är hennes hästskötare. Witezz får komma ut och röra på sig antingen innan eller efter.
Söndag: Antingen jobbar vi lite på volten, eller så rider vi ut, eller så tömkör jag henne. Vi får se.
 
Lite ändring som sagt, men vi kom fram till att Anna skulle behöva hoppa lite till innan hopptävlingen i helgen då hon startar sin första L:B och inte skadar det att Witezz får hoppa lite heller. Tvärtom, om planerna går vägen s ska hon och jag kanske starta en pay & jump om några veckor. Så det gäller att få henne att sluta tvärvända vid hindrena...
  

Publicerat den 2013-10-08 - klockan 10:36:16





Fin bild!

2013-10-08 » 10:56:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback