Hejsan hoppsan lillebror!

Den här skoldagen har verkligen varit segare än segast och allt jag har gjort är att oroa mig inför morgondagens juridikprov samt min svenska inlämning. Det är så mycket att göra på så lite tid. Kul att ni gillade min tidigare inlägg om hästhantering som trickträning. Har suttit länge och funderat på hur jag ska formulera mig och har dessutom haft ganska svårt att komma till skott, sätta mig ner vid datan och skriva. Det vart inte exakt som jag hade tänkt mig, men jag fick ut budskapet och det var det viktigaste!
 
Veckan som är kommer att se ut som följande:
Måndag: Witezz vilar och jag pluggar samt tränar judo.
Tisdag: Stort juridikprov och sen vidare till min fina tjej. Vi rider ut, tränar övergångar, ställer igenom och jobbar lite lösgörande.
Onsdag: Vi rider ut i skogen, galopperar och har oss. Klättrar uppför lite backar och myser i nyponbuskarna!
Torsdag: Dressyrlektion för Sofia
Fredag: Witezz får vila!
Lördag: Jag har för mig att vi ska åka in och träna russen på Solvalla. Witezz får komma ut och röra på sig lite, eller så kanske vi tar någr varv på volten.
Söndag: Rider ut en lite längre runda med Witezz.
 
 
 

Publicerat den 2013-10-14 - klockan 16:54:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback