I väntan på bussen...

Makaronerna står på spisen, kläderna som ska packas ligger på sängen, några tidsinställda inlägg är skrivna och jag är snart redo att hoppa in i duschen. Imorgon startar jag för första gången med ingen annan än Anna vid min sida,massor med tankar snurrar runt i huvudet, jag är nervös samtidigt som jag är väldigt förväntansfull. Det ska bli kul att få ta lite ansvar, få visa att jag kan och det kommer bli en helt ny erfarenhet som jag inte tidigare har stött på!
 
Ikväll är det mycket som ska göras. Allting ska putsas och packas. Hästarna ska få den spabehandling dom förtjänar, men först ska dom få komma ut och röra lite på benen. Jag tror att jag ska köra Candlelight - om jag förstod det rätt igår. Men egentligen spelar det ingen roll vem utav Strumpan eller Candlelight jag kör. Huvudsaken är att dom får komma ut och röra på sig.
 
Witezz ska också få tränas idag. Jag kommer att få träna henne själv eftersom att Irrbloss åker till Gotland med Cissi. Jag funderar på att rida ut en liten sväng, klättra lite och ta det lite lugnt. Gå ner till vattnet och lukta lite på blommorna. Om inte klockan blir allt för mycket kanske Anna kan hänga med, med cykeln och kameran så kan jag ta lite höstbilder nere vid vattnet.
Har en fotochallenge i skolan som ska vara inlämnad nästa onsdag, en höstchallenge. Men enligt mitt tycke så är inte löven höstiga än och det blir inte så fina höstbilder... Men det är väl bäst att börja fota där det fotas kan innan alla löven ramlar ner.
 
Internetet ute på Granö är inte det bästa, så någon bloggning ikväll blir det nog inte. Förmodligen inte imorgon heller eftersom att jag inte kommer ha värlands mycket tid. Men ni känner mig, jag kommer tilbaka snabbare än snabbast!
 
 

Publicerat den 2013-10-04 - klockan 13:39:54






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback