Im sick and tired of being sick and tired - again

Kom nyss hem från skolan efter att ha skrivit ekonomiprovet. Känner mig aningen friskare idag men inte tillräckligt för att sitta i skolan. Vi har ändå bara två lektioner idag, företagsekonomi och matte, och jag kan jobba matten hemma så missar absolut ingenting.
 
Provet gick bra och jag har en bra känsla. Tror inte att jag går därifrån med mindre än C, men hoppas självklart på högre. Det var en massa krångliga formler för hur man räknar ut omsättningshastigheten etc, och det var det som var det svåraste med provet - att hålla isär formlerna.
 
Nu ska jag ligga nerbäddad i sängen med varma, gosiga strumpor på mig och en stor kopp varmt te i handen och en massa marknadsgodis ända tills klockan 14.40. Då åker mjukiskläderna på och jag drar mig iväg till stallet. Förhoppningsvis har jag kryat på mig lite då och orkar klättre upp på hästryggen. Det är hopplektion för Sofia idag och jag hoppas på att iallafall orka ta några skutt. Känner jag mig inte bra tänker jag inte ta på mig alldeles för stora utmaningar då det inte bara är jag som blir lidande av mina försvagade ansträngningar, utan även Witezz.
 
Meningen är iallafall att vi ska smaka lite på höjden 80 idag. Anna ska alldeles snart debutera L:B och ja, 80 är ju en L:D för d-ponny så jag och Witezz måste bli säkra där vi med och vi någonsin ska kunna hoppa!
 

Publicerat den 2013-10-03 - klockan 10:10:16





» julia

en oxer hoppar man alltid från andra hållet än på bilden, så hästen ser bakre bommen och kan avgöra hur bredd hindret är osv. :)
sjukt fin blogg! kram

2013-10-04 » 09:50:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback