Lär känna Witezz - del 3

Bästa med henne? 
Det bästa med Witezz är att hon är så otroligt charmig. Hon får mig att smälta varje gång jag tittar på henne, hon får mig så varm och mysig i kroppen och allt ont som någonsin funnits där bara försvinner. Hon är som min egna lilla doktor <3
 
Det godaste godiset? 
Witezz äter allt! Men favoriten är nog nypon eller clementin!
 
Varför började du rida just henne? 
Jag började rida Witezz för att jag var i en bra storlek för henne inridningen, inte för stor - inte för liten, inte för tung - inte för lätt. Sen fastnade jag för henne och tillslut kom vi fram till att hon får vara min så länge jag gör mig förtjänt av det, haha. Se bara så söt hon var, vem kunde motstå till det?
 
 
Vad är dina mål med henne?
Mina mål med Witezz är helt enkelt att komma så långt som möjligt och alltid känna mig nöjd med vart vi är. Om det sen betyder att vi kommer hoppa L:D och aldrig starta högre än L:B i dressyr eller om vi tillslut tävlar mot storhästar, det vet ingen! Men målet är så långt som möjligt!
 
Vem på Granö Stall red du innan Witezz? 
Innan Witezz kom in i mitt liv så red jag hennes mamma Illuztra ett tag. En riktig läromästare som har lärt mig en hel del! Innan dess red jag lilla Candlelight. Skulle nog vilja kalla henne för en läromästare också, på sitt sätt!
 

Publicerat den 2013-10-13 - klockan 09:10:00





Hej! Nu är vinnaren från bloggtävlingen ute! Kicka in och kolla om det blev du! :D

2013-10-13 » 09:34:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback