Lill-lördag och en gottpåse åt Witezz



Det är onsdag, mitten på veckan. eller iallafall nästan, och idag ska Witezz få komma ut och klättra lite backar och berg. Vi satsar på en lång och låg form idag med ett bra, men kontrollerat tempo! Jag plockade ihop en liten godispåse åt Witezz, hennes favoriter är nypon, och tänkte att hon kunde få smaska lite på det här. Jag vet att knäckebröd egentligen inte är det bästa för hästar eftersom att det innehåller så mycket mjöl, men i en liten mängd skadar det inte!

Jag har lämnat in min samuppgift och skrivit ett prov imorse. Gick upp tidigt för att kunna läsa igenom allt en gång till innan provet, men vet inte riktigt hur mycket det hjälpte. Är ganska besviken på mig själv då jag har haft psykologiboken liggandes på mitt rum i ca 2 veckor och ändå har jag inte så mycket som tittat på den. Hade jag börjat plugga i tid hade jag kunnat få ett riktigt bra betyg då provet inte var särskilt svårt, men that's life - som man bäddar får man ligga, right?!

Publicerat den 2013-10-09 - klockan 17:27:17





» Emma

SV* Precis :)

Nu blev hon väl glad av att få den goa påsen?

Kram

2013-10-10 » 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback