Några bloggar jag läser dagligen

www.olinesverkersson.blogg.se
En blogg som förmedlar ett "alternativt" häst-tänk. Min inspiration och absoluta favoritblogg! Du som inte klickar på länken är dum, okej! Oline är verkligen en super gullig tjej och hon har självklart en supergullig ponny också! Vitnos, som han heter, är en jätte fin ponny som är en ren inspirationskälla bara han. Bandet som han och Oline har är helt obeskrivligt och varje gång jag läser ett inlägg blir så glad.
 
 
www.evelinnbladstrom.se
En otroligt bra blogg där bloggerskan står upp för exakt vad hon tycker om "gnäggeland". Hon bojkottar allt vad "hästiska" heter och prioriterar istället allt som är viktigt för att hennes häst ska 1) må så bra som möjligt, 2) vara så glad som möjligt och sist men absolut inte minst 3) få vara precis vad den är, ja just det, häst.
 
 
 
www.ponnysanning.se
För att vara uppdaterad om, nästan, allt som händer i hästvärlden så är ponnysanning ett måste! Inte en chans att jag skulle ha så stor koll på allt annars. Dom skriver bra och oprovocerande inlägg, läsvärda inlägg blandat med skvaller och tips! Tummen upp helt enkelt!
 
 
www.russetville.se
En bra blogg som jag till största del följer pågrund av våra stora likheter och skillnader. Hon gör si, jag gör så. hon gillar russ, jag gillar russ, haha! Men på henne blogg får vi följa henne och russet Ville's framgångar och motgångar både på tävlingar och träningar. Hon skriver bra, men väldigt provocerande inlägg så alla ni tvättäkta hästmänniskor bör nog hålla er borta med risk för alldeles för felaktiga åsikter, eller nej. Kika in vetja! Hon förtjänar en hen del läsare!
 
 
Förutom dessa bloggar här uppe så har jag faktiskt en hel lista som jag följer också, alla bloggar är rysligt bra och den uppdateras varje dag både på plus och minus sidan, för om det är någonting som jag tycker om att göra, så är det att läsa bloggar!
 

Publicerat den 2013-10-25 - klockan 08:18:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback