Ny design kirrad!

Har suttit ett tag nu och pillat lite här. Har ganska länge känt att det är dags för ett design byte och tillsvidare får det bli en lite höstig design. Ska på en gång börja fixa och trixa med en riktigt snygg vinterdesign, så den här är bara tillfällig. Smart utav mig att sätta dit höstlöv va, nu måste jag nämligen byta design innan vintern, annars blir det ju knäppt.  Vill förvarna er alla att går ni längre bak i arkivet så kommer bilderna att vara förstora för designen då jag bara har ändrat storleken på de inläggen som just nu syns!
 
Det skulle vara väldigt kul ifall nu kunde ge lite feedback på vad ni tycker. Jag är ganska nöjd, men det är alltid skönt att få lite andra perspektiv! Så har ni något ni gillar eller inte gillar, please tell me!
 
 

Publicerat den 2013-10-18 - klockan 22:35:00





tack snälla :)

2013-10-18 » 23:50:16

Wow, det vart fett azum <3

2013-10-19 » 09:26:32

Jättefin :)

2013-10-19 » 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback