Sjukling idag igen

Näsan är helt täppt och likaså bihållorna. Vad händer med min kropp egentligen - jag brukar aldrig vara sjuk!? Är iallafall hemma från skolan idag igen ihopp om att bli frisk på riktigt. Jag dricker en massa te, ligger nerbäddad under täcket och tittar på serier. Har dock gjort mig en liten Att-göra-lista som jag borde ta tag i när som helst.
 
 
Som ni ser så är den ganska fullproppad och jag vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga. Uppdateringen får bli som den blir med andra ord, och jag fokuserar på att bli frisk. Ska dessutom - om jag orkar - ta mig ner till marknaden som idag är i Norrtälje. Dom har gott godis där!

Publicerat den 2013-10-02 - klockan 12:30:35






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback