Take a moment and make it perfect

Idag ska Witezz få komma ut på en lite lugnare sväng. Jag sade åt Anna att inte sadla Witezz då jag kände att en barbackatur skulle sitta på sin plats. Det var länge sedan och ibland behöver man dagar då man bara busar lite! Vi klättrar nog lite och går i lite backar precis som förra onsdagen. Det blir nog en hel del galopp också, jag tycker det är ett ganska bra upplägg på en vecka. Att först ta en dag där man jobbar lite hårdare utan att vara på banan och sen tar en lite busigare tur för att sedan ladda om och köra stenhårt på banan!
 
Ska försöka komma underfund med ett trick idag också som blir vårt nästa. Har ltie beslutsångest och svårt att välja vilket jag ska börja med. Vad jag har bestämt mig för är ialalfall att det blir något lätt, som tillexempel Kramas eller Skämmas. Men det ser vi! Nu går snart bussen och jag måste kila! Någon utav er har kanske någon idé?
 
 
 

Publicerat den 2013-10-16 - klockan 16:52:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback