To think about and not think about...

Idag under hopplektionen ska jag tänka på:

...att korta upp tyglarna ordentligt
...att hålla upp handen och rama in bogarna ordentligt
...att sitta ända fram till hindret och rama i henne med skänklarna ordentligt.
...att titta rakt över hindret och räta upp mig ordentligt. Ner med skänklarna, ner med hälarna, sitt ner i sadeln!
...att hjälpa Witezz över alla hinder. Inte bara sitta där och hoppas på att hon hoppar.
 
Men störst av allt är att jag ska ha rätt inställning. Jag ska vilja hoppa - med Witezz. Jag ska hjälpa henne över, vara schysst emot henne och skratta när det går fel. Önska mig lycka till.
 
 

Publicerat den 2013-10-03 - klockan 14:31:10






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback