A day spent with a friend is always well spent

 
Det var en kort dag i skolan med endast 3 lektioner. Hade inte tillgång till datan så ofta så uppdateringen idag har verkligen inte varit den bästa! Efter skolan följde nämligen Marielle med mig hem och sen tog vi bussen hem till henne. Jag följde med henne till stallet och tittade och fotade lite när hon red samt höll i söta lilla Chaplin. Det var verkligen kul att se hennes rida och se hennes häst. Hästen, som heter Carmela är ett år äldre än Witezz men de började inridningen samtidigt som, om inte senare än, oss. Man ser hur mycket som skiljer pågrund av åldern och sen självklart rasen. Man ser också mycket likheter förstås. Extra roligt blir det eftersom att jag och Marre rider ganska så likt och har ungefär samma värderingar. Det är alltid intressant att analysera hästar som på något sätt har något gemensamt med ens egna - varför gör den så, när gör den så, hur kommer det sig?...
 
Vi tänkte kolla lite på film sen men vi var båda för trötta på för det så vi chillade lite, pratade lite och sen åkte jag hem - en typisk tjejdag helt enkelt! Så otroligt mysigt att bara någon gång sådär ibland ta sig bort från sina egna rutiner och hitta på något med en vän. Även om det nu också förde oss till hästar så är det inte riktigt samma sak!
 
Imorgon tar vi dock nya tag, bättre uppdateringen ska det vara - en massa tidsinställda ska göras eftersom att helgen kommer bli kaosad och mina fina pollar ska självklart tränas! Jag hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft! Så hörs vi imorgon - it's boyfriend time nu!
 
 

Publicerat den 2013-09-19 - klockan 21:34:35





Åh, vilken sjukt fin blogg du har ! Älskar designen :) Kram !

2013-09-19 » 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback