Avramlingsbak på högsta nivå!

I väntan på bussen till stallet passar jag, förutom att skriva tidsinställda till er, på att baka av min avramlingslista. Ramlade ju av sist jag hopptränade Witezz och hade dessutom några gamla avramling kvarstående. Så nu kör vi igång och bakar lite.
 
Tänkte mig en Vinbärskladdkaka eftersom att jag tog hem massor med vinbär ifrån Finland som ingen har gjort något åt, så varför inte passa på att trycka ner dem i en kladdkaka? Kan tänka mig att det kommer bli helt okej. Jag brukar inte gilla bär som har varit frysta eller har blivit uppvärmda, men jag får väl ge det en chans. Kakan är i ugnen nu och jag ber till gud att våran ugn är på bra humör och gör klar kakan på en halvtimme!

Skulle ni vilja ha receptet?
 
 
 
 

Publicerat den 2013-09-28 - klockan 11:21:26






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback