Den internationella svullo-dagen

Om jag ska sammanfatta den här, otroligt händelserika dagen med fyra ord så skulle jag säga: 1. Tjock, 2. Sova och 3. Dator. 4. Mjukskläder

Väldigt mycket, men ändå så lite gjort på en hel dag av ingenting. Har gått omkrig i min sovtröja och mjukisbyxor precis hela dagen. Har ätit sjukt mycket godis, chips, tacos, pizza... Nästan så mycket att jag måste stryka mig på söndag med risk för att Witezz går av på mitten annars. Jag har suttit vad datorn så mycket att det börjar göra ont bakom ögonlocken. Har det inte varit desperate housewifes så har jag designat Anna's blogg. Har jag inte designat bloggar så har jag kollat efter "bra-hästgrejer-att-kunna" på internett och har jag inte gjort det så har jag läst alla era underbara bloggar...
Och... emellan allt det här har jag naturligtvis sovit, sovit och återigen... sovit!
 
Stella har varit med mig hela dagen, gått ut och in ur rummet, mjauat på mig var tredje minut och kurrat mig i örat... Vad kan man säga, sällskapssjuk katt.
 
Och tänk hörni, trots denna väldigt händelserika dag så har jag ingenstans kunna trycka in lite plugg... hehe. Men måste verkligen ta tag i det där snart, alla deadlines börjar närma sig och jag måste sluta vara en sista-minuten-elev... Lite bloggning har däremot hunnits med - tidsinställda, inte live då jag inte kände att jag hade orken att tänka ihop något finurligt - och jag ska fortsätta ordna tidsinställda imorgon till under helgen och kommande dagar där jag kommer ha för lite tid för att blogga live.
 
Vad har ni gjort idag?
 
 

Publicerat den 2013-09-27 - klockan 22:33:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback