If plan a didn't work the alphabet has 25 more letters

Dagens planer är att ta sig ut i naturen med min polle. Vi rider i en lång, låg och avslappnad form där tempot är huvudfokusen. Vi skrittar upp för alla backar vi ser och sparar den jobbigaste till sist! Funderar dessutom på ifall jag ska ta våra vanliga vägar och vrida och vända på dom för att få fram andra, ovanligare ridvägar som ändå inte tar alltför lång tid! Jag vet inte hur vädret har sett ut där borta, men har det varit som i Norrtälje så får vi nog strunta i klättringen av berg, hehe! Vi vill ju inte halka och göra oss illa!
 
Jag tror att Witezz kommer att uppskatta dagen. Hur ser eran dag ut?
 
 
 

Publicerat den 2013-09-25 - klockan 16:27:04






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback