Knowing your selt is the beginning of all wisdom

- Jag älskar att ta hand om, skämma bort och pyssla om hästarna ordentligt!
  Att ge dem en extra lång rykt, eller massera igenom deras kropp. Ge dom massor med äpplen, morötter och annat hästgott... bara för att, det är nog det bästa som finns!
  Jag bara verkligen älskar att få dem att känna sig speciella! Få dem att känna sig  omhändertagna, precis som vi vill bli ibland!
 
- Jag är jätte rädd för att misslyckas med vad jag tar mig ann...
  och om jag misslyckas tar det mig ner på botten, deep down. Jag blir sur, irriterad, besviken, ledsen och alla sånna där deppiga känslor
  på samma gång och tycker väldigt synd om personerna i min omgivning just då!
 
- Jag tycker att relationen mellan häst och ryttare är viktigare än resultatet på tävlingen.
  Till dressyrtävlingen på lördag bryr jag mig itne särskilt mycket om vilket resultat jag och Witezz får. Vi ska självklart göra vårt allra
  bästa och mitt mål är att jag och Witezz ska rida på över 60%, men det absolut viktigaste är att vi rider igenom programet på bådas villkor,
  och att vi har kul. Jag skulle aldrig kunna vara stolt över ett program där jag har dragit och tvingat henne runt, oavsett vilken procent det är på!
 
 
 
 
 
 

Publicerat den 2013-09-26 - klockan 17:40:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback