Kort om dagen

+ Jag har varit på Roogård och hjälp till/fotat/tittat på när Anna har hopptävlat. 
- Det var dimmigt och kallt på morgonen = no good photos
+ Vädret vart mer än bra senare = good photos!
- Väckarklockan  ringde klockan 04.45
+ Jag har varit på Roogård och hjälp till/fotat/tittat på när Anna har hopptävlat
- Blogg.se sammarbetade, ännu en gång, inte med mig och publicerade inte ett av inläggen jag skrev
  igår...
+ Anna kom trea i L:D +5, och gick nolla i fas 1, laghoppningen.
- Laget gick dock inte vidare pågrund av en uteslutning i laget..
 
+ Jag red Witezz när jag kom tillbaka till stallet!
- Witezz hade fläckar som inte går att få bort...
+ Igår bugade Witezz för första gången!!!!!
- Jag vart så glad att jag drog in andan jätte högt och skrämde Witezz, hehe.
 
+ Nu ska jag mysa ner mig själv med Alex i hans säng och titta på film/serie och äta pringles!
   Lite mer Mmmm-mmh i livet!
 
 
 

Publicerat den 2013-09-07 - klockan 20:14:46





fina bilder! :]
sv; I både Photoshop och Gimp så står de under Arkiv Spara för webben../Save for web.. tryck alltid på den när du ska spara! Du kan spara i PNG eller JPEG där, jag sparar i JPEG och då drar du upp kvalitén till högsta oxå! c: Du kan söka på Youtube om du vill se video :)

2013-09-08 » 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback