Laugh like never before

Avslutade en intensiv skolveck med en kick-ass fredag tillsammans med lillebror min. Vi bakade chokladbollar, gjorde tacos, köpte godis och spelade League Of Ledgens tillsammans - jag börjar bli riktigt bra med min gubbe nu!

Witezz fick en härlig vilodag och jag hoppas att hon inte var allt för grinig mot sina hagkompisar. Idag ska dom alla få komma ut och röra på sig iallafall! Jag sitter på bussen nu så sen tar jag, Anna, Maja och Ella tar en varsin polle och rider till skogs med.
Det blir nog en lite längre runda idag så att hästarna får sträcka på benen ordentligt!

Såg också att en hel del läsare har hittat hit under veckan. Så Hej på er! Hoppas ni gillar vad ni läser och att ni stannar här!

Vi hörs ikväll iallafall, då får ni veta vad för skoj som har hänt under dagen!


Publicerat den 2013-09-14 - klockan 12:36:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback