The best nights are usually unplanned

 
Det har varit en lång dag och jag kom precis hem från en "spontantripp ändå ut till Östersjö-brygga"... Mitt busskort bestämde sig nämligen för att åka några busshållplatser för långt istället för att hoppa av bussen med mig. Har aldrig varit ute på Östersjö och det skulle kunna bero på att det ligger 30-40 minuter längre bort än vad stallet gör, men idag var jag tvungen. Det var det, eller bli mördad av min mamma över att jag har tappat ett oregistrerat busskort värt över 1000:-... hehe. Som tur var hittade jag det där, fastkilad mellan sätet och väggen i bussen som stod parkerad där borta. Tackavetja snälla busschaufförer som hjälper till att ta reda på vart bussen är och sedan hjälper mig att öppna den! Hur som helst så håller mina ögon på att gå i kors och jag orkar verkligen inte skriva ihop ett inlägg om ridlektionen just nu. Ni får veta allt in i minsta detalj imorgon, det lovar jag! Sov nu lika gott som jag ska göra och lova att kika in här imorgon igen!

Dagens läxa: Registrera ditt busskort på sl.se. Det är värt det!


Publicerat den 2013-09-12 - klockan 21:47:39





Vinnarna av Dagens Fokus är uppe på våra bloggar nu!

här hittar du mitt inlägg, kolla om det var du som vann?
http://sategu.blogg.se/2013/september/vinnarna-av-dagens-fokus.html#post-comments

2013-09-13 » 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback