"... through sickness and health"

Mår sådär otroligt illa idag. Gick till skolan som vanligt imorse efter en riktigt kass natt, men redan första lektionen kände jag att jag inte alls mådde särskilt bra. När man inte kan hålla kameran still i några sekunder, då skakar man.. Misslyckades alltså totalt med fotouppgiften på fotolektionen, som var första lektionen, då jag inte kunde hålla kameran still vid lång slutartid. Well, well. Det bästa med foto är ju att man kan göra det senare!
 
Så nu ligger jag alltså nerbäddad i min säng igen. Jag ska sätta på Desperate Housewifes så fort jag har skrivit klart, och försöka sova lite. Sen ska jag springa över till Hästshopen och inhandla... en grej... hehe, och hinns det med kanske min nya design blir klar idag! 
 
Mycket att göra med andra ord, men prio ett är att sova!
 
 
 
 
 

Publicerat den 2013-09-02 - klockan 10:51:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback