Välkommen måndag

Söndagsångesten har lämnat kroppen och gett plats åt måndagsångesten. Att lägga sig tidigt, gå up tidigt och ha hela dagarna fulla med plugg och andra aktiviteter. Man får mindre tid åt hästarna och måste stressa till och från bussar.
 
Men, men... that's life eller hur! Witezz veckoplanering ser iallafall ut såhär:
Måndag: Vila efter en tuff helg.
Tisdag: Vi drar fram lite bommar till volten och jobbar på lite med bakbenen! Satsar på att få lite tid över för att ge Witezz lite massage, det är hon värd!
Onsdag: Dressyrlektion för Sofia, vi rider nog igenom programet eller/och fortsätter där vi slutade sist. Satsar även här på att få lite tid över för att
                 ge Witezz lite massage, det är hon värd!
Torsdag: Witezz vilar.
Fredag: Jag och Anna rider ut på våra pollar, ett kort och lugnt pass.
Lördag: Uteritt
Söndag: Uteritt eller möjligtvis ett kort pass på volten. Allt beroende på vilken tid på dygnet jag rider.. haha!
 
Lördagar och söndagar är oftast lite luddiga då jag inte riktigt vet hur russen ska gå och har då lite svårt att planera Witezz träning. Sen brukar också helgens träning bero lite på hur veckan i övrigt har gått. Om jag känner att det är något speciellt jag behöve öva på eller något! Hur ser eran vecka ut?
 
 

Publicerat den 2013-09-16 - klockan 10:08:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback