Första galoppen

Igår var jag själv i stallet. Det var den första, av många kommande gånger, och det var oväntat skönt. Skönt att inte känna något tvång av att prata om något, skönt att helt själva kunna lägga upp en planering helt efter egna behov och skönt att endast behöva tänka på mig och mina hästar. Ja, lite tråkigt var det också så klart, men det är bara att göra det bästa av situationen.
 
Witezz och jag tog årets första galopp. Det var första gången på länge som vi red ut helt själva. Hon skötte sig superbra och jag fick uppfattningen av att hon var lugnare när vi red själva. Lite pirrigt var det att fatta galopp på ängen, men hon var sååå duktig! Det var så härligt!
 
 

Publicerat den 2014-04-29 - klockan 10:40:34





Så söt :)

2014-04-29 » 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback