You can't have a rainbo without a little rain

Hjulen på bussen snurrar runt, runt,  runt. Runt, runt, runt. Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt. Ja i stallet vi snart ääääääär!!!

Idag vart det verkligen ingen tidig uppgång. Planerna var egentligen ännu tidigare men efter igår kväll så ändrades planerna! Vid 13 är vi i stallet och vi stannar till 19. Hästarna ska tränas, stallet ska fixas och jag och Anna planerar att hinna putsa våra sadlar åtminstone. Vi har redan betat av en del utav listan och vi har också antagit O's utmaning att hinna klart med hela listan! Hur hästarna ska gå står på tavlan i stallet men ett tömkörningpass på volten med Candlelight och Strumpan gissar jag på att ett utav passen är!

Ikväll ska jag klippa och klistra samt leta nyheter i Afrika! Mer än så bjuder inte denna dag på, men tur är väl det med tanke på hur trött jag är efter igår!


Vi hade det jätte mysigt med farmor och syster! Vi fikade goda bullar, pratade om allt ifrån när vi var små till studenten och flera år framåt! Vi fick beskåda en "stå-på-händer-duell" mellan 8åriga Oliver och 13 åriga Thomas som var förvånandsvärt jämn faktiskt! Det var mysigt även om det varade kort, nästa gång blir snart och helt klart längre!

Publicerat den 2014-02-27 - klockan 12:37:09





» Jens

Hej Jonna! Jag heter Jens Oscarsson och jobbar på Norrtelje Tidnings sportredaktion. Vi skulle gärna vilja träffa dig och skriva ett reportage inför årets säsong och Wångens ponnyelitvecka.
Hittade inget telefonnummer till dig så vore jättebra om du kunde maila dina kontaktuppgifter. Så kan vi höras på telefon sen.

Tack på förhand :)
/Jens, NT-sporten.
[email protected]

2014-02-27 » 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback