Blogg-power

Vet ni vad som skulle vara otroligt kul? Jo, det skulle vara att ni klickade HÄR och sedan scrollade ner och klickade på RÖSTA knappen! Det skulle innebära att jag fick en röst i Hööks outfit tävling där man kan vinna 3000 kronor att handla för!
 
Jag har fixat ihop en väldigt snygg tävlingsoutfit. Valde den kavajen jag, just nu, tycker är snyggast hos hööks, en fin tävlingstop, vit och classy! Matchade med ett par bruna stövlar utav märket jag just nu har, som btw är otroligt sköna, och valde sedan ett fint skärp till det! Det är en tävlingsoutfit jag absolut skulle kunna tänka mig att tävla i men som aldrig blev av då jag kom in på villovägar utav en annan kavaj som var snygg, men dessvärre inte särskilt skön!
 
Vi gör en deal. Om DU klickar på länken och röstar på mig så lovar jag att rösta på ditt bidrag, förutsatt att du klistar in länken i en kommentar nedan! Tack på förhand, och jag ser fram emot att se era bidrag till höökstävlingen, och om du ännu inte har skapat ett, GÖR DET!
 

Publicerat den 2014-02-25 - klockan 11:02:00





» ami

Ojdå, hoppas du vinner :D

2014-02-25 » 11:13:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback