En bild säger mer än tusen ord

Jag lägger ofta, väldigt ofta, ut bilder här på hästarna i stallet. Witezz är mest sedd på denna blogg men även bilder på Candlelight, Strumpan och de andra hästarna i stallet dyker upp då och då. Bilderna jag lägger ut är bilder som för mig har ett värde, bilder som jag tycker säger någonting utav motivet eller som skildrar dagen i stora drag. Frågan är; vad säger bilderna dig?

Hur skulle ni beskriva Witezz, vad har ni fått för uppfattning utav henne här genom bloggen? Om ni till största del har följt Candlelight och Strumpan så går det självklart att beskriva dem med! Jag är otroligt nyfiken och väntar med spänning på era svar!
 

Publicerat den 2014-02-19 - klockan 15:15:00





» Tuva

Witezz verkar enligt mig som en nyfiken häst som tycker om livet. Hon verkar glad, positiv och lättlärd. Självklart väldigt väldigt söt också ;)

2014-02-19 » 20:49:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback