Fötterna värker men jag är glad!

Har precis som kommit hem ifrån en liten promenad. Bestämde mig för att gå hem i det fina vädret ifrån sportcentrum istället för att ta bussen som den lata människan jag egentligen är. Skönt att få komma ut och jag går nog eventuellt en till promenad senare ikväll! 

Innan dess ska jag ta mina onda fötter och pallra mig iväg till stallet! Bussen går om ynka 30 minuter och innan dess ska jag hinna få något litet i magen. Magen drog ihop sig rejält under skidskoåkandet och sedan under promenaden så nu kurrar den högt! 
 
Vad som sa göras i stallet är jag ännu ganska ovetandes om. Anna är redan där och likaså C och A-K. Vet inte om dem sedan följer med ut på en träningsrunda med hästarna men det återstår att se. Jag har heller ingen som helst aning om vilka hästar som kommer finnas kvar att träna tills dess att jag kommer men som alltid så är jag helt säker på att jag sitter i vagn bakom någon utav hästarna. 
 
Provet i skolan gick helt okej. En glädjedödare var dock att det kommer ännu en del på detta prov som ska göras på torsdag, jag kan säga att jag inte är den enda som brinner utav ilska. Kändes iallafall väldigt bra under provet och jag är nöjd med min insats! Tagga torsdag för nästa del utav provet! Men nu ska jag äta lite innan jag sätter mig på bussen!
 
 

Publicerat den 2014-02-18 - klockan 16:36:08






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback