It's a good start

Försov mig imorse och missade bussen till stallet. Skulle ha tagit 08.20 bussen för att sätta mig och måla i 2h men så vart inte fallet. Irriterande nog är att jag var halft vaken 07,40 men aldrig insåg detta och gick upp, men men! 

Nu sitter jag iallafall på denna buss till stallet, två timmar senare. Planen idag är att köra ut på Candle och Strumpan till att börja med. Vi kör 4 varv runt travrundan, två stycken i lugnt tempo, som fram- och avtravning samt två stycken där vi på de långa sträckorna kör intervaller. Näst på tur är Irrbloss och Pärlan som ska få komma ut och ta det lite lugnt. Irrbloss gick ett dressyrpass i söndags så att få komma ut och bara springa gör nog honom gott!

För övrigt ska stallet fixas, hästarna ska få lite lunch under dagen och så ska hundarna släppas ut och få vara med och leka! Senare ikväll ska jag klippa ihop lite filmer, det blir en myskväll framför datan och tidig uppgång imorgon! 

Publicerat den 2014-02-25 - klockan 10:40:59





Söt!

2014-02-25 » 14:15:47
» Frida

Fin blogg! :)

2014-02-25 » 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback