It's getting better

Molnen skingrar sig, solen kikar fram, värmen stiget och snön töar bort. Matte provet gick väldigt, väldigt bra och jag blir bara gladare och gladare!

Kanske blir det en mysig dag i stallet trots alls! Som tidigare sagt är Irrbloss och Pärlan först ut. Irrbloss och jag tar vagnen medan Anna rider bakom på Pärlan. Vi kommer ta 2 varv runt travrundan i ett behagligt tempo! Stallet ska fixas och sedan ska Strumpan och Candlelight tömköras. Jag kommer att tömköra Strumpan och vårat fokus kommer ligga på att slappna av och lyssna. Vi kommer gå igenom basic hjälper såsom halt, avsaktningar och igångsättningar. Om allting känns bra så går vi nog över både de markliggande bommarna och de upphöjda och känns det inte jätte bra så stannar vi nog på marken!

Så länge det inte börjar snöa och blåsa nu så ska allting nog gå bra! Jag är som sagt på ett helt okej humör just nu och det ska vara mycket till att förstöra det.


Publicerat den 2014-02-20 - klockan 15:13:47






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback