Meanwhile in Jonna's life

Har haft en intensiv, men ändå lugn dag! Datan har varit på standby nästan hela dagen, vilket förklarar den dåliga uppdateringen, och jag har pluggit, njutit utav vårvädret och hängt med mina fyrbenta vänner. En riktigt härlig dag med sovmorgon, en bra start på dagen och ett lika bra avslut!
 
Jag fick köra Strumpan idag, som jag trodde, och Anna körde Candlelight. Det var ganska hårt i backen så vi tog det lugnt de tre varv runt travrundan. Strumpan var härlig att köra, lite tittig men ändå fullt kontrollerbar och hon lyssnade super bra på mina hjälper. Jag flyttade rumpan lite fram och tillbaka för att testa lyhördigheten och sedan fokuserade vi bara på att hålla ett jämt tempo! Jätte duktig var hon och trots att det framåt kvällen blev kyligt så var luften fräsch!
 
Imorgon blir bloggningen bättre och dessutom kommer jag kunna ta den tidiga bussen till stallet! Morgondagens planer är inte riktigt fastställda men som det ser ut nu blir det en mysig dag imorgon också! Ska ta mig till sängen nu och titta på lite film, vi hörs imorgon med garanterat bättre uppdatering!
 

Publicerat den 2014-02-18 - klockan 22:17:06






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback