Nu är det officiellt sportlov!

Har verkligen bara tagit den här dagen som det kommer! Varannan timme har gått åt att baka tårta och de resterande timmarna har jag spelat, bloggat och gjort lite annat smått och gått. Tårtan är så gott som klar med endast lite garnering kvar. Har inte så mycket grejer att dekorera den med dock, men man tager vad man haver! Resultatet får ni se imorgon!
 
Egentligen har jag inte så mycket att dela med mig utav! Jag har som sagt bakat precis hela dagen, ätit got middag till mat och gjort diverse grejer emellan. Pappa är här så honom har jag umgåtts med också, vilket inte händer så ofta. Vi har pratat om lite allt möjligt, han har dragit sina obligatoriska "pappa-skämt" och jag skrattat åt dem.
 
Resten utav dagen går åt att försöka levla upp mitt league of legends account till level 10, men det bryr ni er nog inte om. Det blir tidig uppgång imorgon för att åka till stallet. Hästarna ska tränas, stallet ska fixas och vi ska göra klart vad vi inte hann med förra helgen. Jag hade planerat att påbörja fotograferingen utav min alfabetsuppgift, men med detta slaskiga väder så tror jag att jag hoppar det. Mer uppdatering än så kan jag inte ge er utan vi ses imorgon igen med lite bilder på min allra första tårta!
 
 
 
 

Publicerat den 2014-02-21 - klockan 22:39:00





Härligt med lov :D

2014-02-21 » 22:44:52
» Tuva

Gott med tacos^^

2014-02-22 » 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback