Storstaden Stockholm

Befinner mig på tunelbanan emot Slussen. Musik spelas i öronen och resgodiset ligger i väskan, standard. Det är ganska mysigt egentligen, att åka tåg alltså! Lugnt, skönt och så går det fort också! 
 
Innan vi anländer hos farmor så blir det lunch på McDonalds. Gott som sjutton och det var längesedan jag åt där nu, när jag tog min ponnytravlicens så åt jag på McDonalds en gång varje vecka, gott!
 
Senare ikväll tar jag och Anns bussen till stallet, mockar och släpper in hästarna! Det blir en snabbvisit i stallet vilket förvisso kommer att ta 3h så snabb blir den väl inte, men vad gör man inte för ponnysarna! En händelserik dag fylld med sådant jag tycker om, då klagar man inte!
 

Publicerat den 2014-02-26 - klockan 12:27:00





» evie

Låter som en fullspäckad dag :)

2014-02-26 » 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback