Bucketlist 2014.

Det finns så mycket jag vill göra det här året så mycket jag vill uppnå! Jag vill göra mer saker än vad jag i skrift kan uttrycka men samtidigt vill jag inte heller pressa mig själv och bli en sönderstressad artonåring. Jag har tänk otroligt mycket den här första veckan år 2014; "Ska jag har något nyårslöfte, vill jag ha något nyårslöfte, kommer jag ens att hålla nyårslöftet?" och jag har kommit fram till den brillianta idén att faktiskt ha ett nyårslöfte. Om jag bryter det så skadar det ingen annan än mig själv, skriver hon som om det inte vore dåligt nog.
Hur som helst, nedan föjer 4 punkter på saker jag vill ha gjort innan detta året har nått sitt slut samt mitt nyårslöfte!
 
Jag vill:
• Placera mig som top 3, gärna top 1, i Guldstoet
• Säga ja mer och våga ta chanser
• Umgås mer med både Witezz och andra "mänskliga" kompisar
• Vinna en dressyrtävling med Witezz
 
Mitt nyårslöfte 2014 är:
Att ta tag i mitt liv. Bli nöjd med vem jag är, hur jag ser ut och vad jag gör. Ge 120% på saker jag tar mig ann och samtidigt inte ta mig ann för mycket. Våga säga Ja men också våga säga nej. Det är enklare sagt än gjort, men vi kör igång på en gång! 2014 ska bli ett bra år, bättre än 2013.
 
Har ni läsare något nyårslöfte eller någonting ni har bestämt er för att göra inna detta året är slut?
 

Publicerat den 2014-01-07 - klockan 20:44:35






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback