Don't you also wan't to kiss it?

 
Hästmular kan vara bland det gosigaste som finns. Känner mig nästan lite som en zoofil när jag tänker på det, och speciellt om jag tänker på hur besatt jag brukar vara i hästmular, men vissa mular får mig att smälta.
 
Idag har jag som tidigare sagt ägnat mig åt endast mig själv! Jag bakade en kladdkaka när jag kom hem ifrån skolan och för första gången lyckades jag bemästra konsten att använda vårat måndagsexemplar till ugn. Kladdkaka blev supergod men jag önskar att jag hade haft lite bär hemma att servera den till. Efter det har jag flitigt tittat på serier i väntan på att mörkret ska komma så att jag kan göra mig iordning för lite fotning. Ska sätta upp ett lakan och fota lite "hemma-studio-bilder" och förhoppningsvis blir det någonting bra utav dem. Ska försöka få med hästar på något vis, skulle ni vara intresserade av att se resultatet?
 
Imorgon åker jag tidigt till stallet, drar förhoppningsvis av skorna på Witezz för att sedan träna hästarna och fixa i stallet. Senare på kvällen bär det iväg till Solvalla för den årliga travgalan. Vi äter lite god mat, köper lotter i lotteriet och sedan är det prisutdelning. Förra året tog jag emot en hel del andrapriser men i år blir det inge sådant. Vi har satsat på helt andra grejer och när våran säsong blev som den blev så är jag nöjd med det priset jag faktiskt har kammat hem!
 
Nu ska jag fortsätta titta på lite serier och när Alex sedan går ut på kvällpromenad med sin hund sätter jag igång!

Publicerat den 2014-01-17 - klockan 19:08:45





Hej!
Jag har frågestund på min blogg och du har chans att vinna en länk som du bara inte kan missa om du ställer många frågor :)
Inlägget hittat du här: mirramarika.blogg.se/2014/january/fragestund-tavling.html#comment
Trevlig helg! <3

2014-01-17 » 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback