Ett tafatt försök

Snö, regn, blask... Jag vet inte vad jag ska kalla det som just nu faller ner ifrån himlen men kul är det iallafall inte! Ska det komma snö så får det väl ändå snöa på riktigt, annars får det faktiskt vara för min del!

Planerna för dagen är en lektion i form av svenska. Mer lektioner än så har jag inte på dessa underbara fredagar och jag gillar det! Efter skolan går jag hem och vilar upp mig med matteboken framför mig innan jag går tillbaka till skolan för att fota lite i studion med Marre. En väldigt chill dag med andra ord och matteboken blir nog mitt största sällskap idag! Har en del sidor att jobba med så det är ju bara att sätta igång! 
 
Något inlägg kommer kanske upp senare, men förvänta er inte för mycket. Jag måste verkligen jobba matte! Men ni får ha en bra dag i blasket som faller ifrån himlen!
 
 

Publicerat den 2014-01-10 - klockan 11:01:00





ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT ATT JAG HAR KLARAT MATTEN! ingen mer matte för mig eveeeeer typ ♥ ♥ fattar du hur skönt!? :D

2014-01-10 » 12:45:08

sv; hahhahaa näää jag suger på matte! ;) Och jag gick ändå matte C! SVÅRASTE MATTEN!! :ooo först fick jag F men sen pluggade jag och fick D. Duktig tjej!

2014-01-10 » 12:55:41

Aha va trevligt! Vadå för konsert? :D

2014-01-10 » 16:30:29

Åhh vilken söt bild! :)

2014-01-10 » 19:16:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback